onsdag 6. mai 2009

Uke 37+3

Litt rart å tenke på at lørdag kan være vår siste kveld på kino på veldig lenge. Blir ikke like lett når junior har kommet ut, i alle fall ikke i starten. Kunne vel egentlig tenkt meg å se Terminator på kino også, men det blir nok altfor nært termin... Jaja, vi får se den på dvd.

I dag er jeg heldigvis ikke like rastløs og uten tålmodighet som i går, da hadde tiden blitt veldig treg frem til termin! Dessuten risikerer man jo også å gå over termin... Om to dager skal jeg til lege igjen og neste fredag har jeg jordmor. Rart å tenke på at det egentlig begynner å nærme seg veldig. Det føles fortsatt som det er lenge igjen, og samtidig føles det som det er kort.

Jeg gleder meg til:
- se babyen for første gang.
- holde ham inntil meg for første gang.
- se samboern se ham for første gang.
- se samboern holde ham for første gang.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar